Verzendbeleid
Verzending is GRATIS!
We waarderen je interesse in winkelen via onze webshop. Hieronder vind je een lijst met antwoorden op al je vragen over verzending.
GEMIDDELDE LEVERTIJD
We nemen de verzendkosten voor elke bestelling voor onze rekening. 100% van onze producten worden gratis bij je thuis afgeleverd. Er is geen minimum bestelhoeveelheid vereist!
De bestelling wordt vaak binnen 5 tot 10 dagen na verzending geleverd. Kroonluchters worden in 10-20 geleverd. Natuurlijk garanderen we dat al onze producten het wachten waard zijn en dat je het milieu helpt door bij ons te bestellen en deze verzendoptie te kiezen.
BEVESTIGING VAN VERZENDING
De verzendbevestiging met trackingnummer(s) wordt door de verzender per e-mail verzonden zodra de bestelling in het systeem is verwerkt.
TERUGZENDINGEN
Alle artikelen die worden geretourneerd naar ons magazijn zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Houd er rekening mee dat je eerst een retourbon moet aanvragen bij de klantenservice tiveario@hotmail.com voordat je de goederen terugstuurt voor verdere verwerking. Anders is het bedrijf niet verantwoordelijk in geval van verlies of schade tijdens de retourzending.
SCHADE
De winkel is verantwoordelijk voor beschadiging of verlies van producten tijdens verzending. Als de ontvangen bestelling niet in goede staat is, beschadigd is of als de verpakking gescheurd is, neem dan contact op met onze klantenservice tiveario@hotmail.com en geef ons een foto van het pakket en neem contact op met het koeriersbedrijf dat verantwoordelijk is voor de afhandeling van je pakket.
Alle verpakkingsmaterialen en beschadigde goederen moeten worden bewaard om een claim te kunnen indienen.